Tuesday, November 23, 2010

swipe in - gedebak gedebuk - swipe out

Lu mmg hot lately ni coz ada budak gila pilih lu.

Semalam gua cuba cuba nak update, line plak cam haram. so gua decide upload time keje. Mmg kena plak ngan musim bebudak exam, so waktu untuk gua makan gaji buta makin byk. Untuk elakkan lecturer merayau rayau tak tentu hala, ekon diorang bagi sejuk, internet diorang bagi laju. Settle masalah dunia.

Baru2 ni sebok kes awek pujuk balak kat pavilion. Mufti Perak wat statement tepet supaya manusia tak comolot kat tepi jalan Kolumpo nie. Ini kl john, bukan New york. Kira bagus gak la awek lu pilih KLCC pada mulanya. Tapi akibat lu pandai main, awek lu kutip lu gak. Tak kisah la tepi jalan ke tepi longkang kan??

Gua amik keputusan gi lepak parking.Keluarkan sebatang rokok dan cucuh api. Gua sedut penuh paru-paru dan lepaskan perlahan-lahan. Setiap sedutan mesti dinikmati. Rokok mahal sekarang.

No comments:

Post a Comment